Assalamualaikum & Salam sejahtera. Selamat datang ke Laman warisanemas.com. Kami merupakan pemborong, pengedar dan penjual Emas dan Perak. Kami menyediakan perkhidmatan seperti membeli dan menjual jongkong emas, syiling emas, dinar emas, barang kemas, Khidmat Tebus Surat Pajak Gadai/ Ar-Rahnu serta melantik, memberi latihan dan khidmat nasihat. Kami juga sedang mencari pengedar atau rakan niaga di seluruh Malaysia. Bagi yang berminat, sila hubungi kami untuk maklumat lanjut dan kami akan tunjukan anda bagaimana memaksimumkan keuntungan yang LUMAYAN!!!dengan emas. Anda boleh hubungi kami di talian 012-6888371/010-4296029 or email: warisanemas.gold@gmail.com

KEAHLIAN SAHABAT WARISANEMAS RM399

FAEDAH MENJADI AHLI WARISANEMAS GOLD SILVER.



1.  Ahli dapat Membeli Emas Pelaburan dan Emas Perhiasan(Premium) pada harga diskaun sehingga 4%.
Ahli Warisanemas mempunyai keistimewaan untuk membeli emas dengan harga Ahli iaitu diskaun 3.5% hingga 4.0% dari Harga Pasaran Emas yang dipaparkan di halaman sesawang www.warisanemas.com. Ahli juga dapat membeli emas Perhiasan (Premium) pada Harga Ahli dengan Kadar Premium (Upah Tukang) sehingga 70% diskaun iaitu Harga Upah yang kenakan oleh Kilang.(Hanya Sah di Kedai Warisanemas Resources) 

2.   Insentif Untuk Ahli Warisanemas
Ahli Warisanemas yang memperkenalkan Ahli Baru akan mendapat faedah seperti berikut:
a.     Komisen RM100 setiap AHLI BARU yang diperkenalkan.
b.   Komisen RM1.00 untuk setiap se-gram bagi setiap pembelian oleh AHLI BARU yang diperkenalkan. (Komisen Pembelian oleh AHLI BARU adalah sah untuk semua produk yang dikeluarkan oleh Warisanemas).
c.     Insentif bulanan:
Jika dalam tempoh 1 bulan, AHLI yang berjaya memperkenalkan 10 orang atau lebih AHLI BARU, pihak Warisanemas akan memberikan Bonus RM100 bagi setiap AHLI BARU yang diperkenalkan.
                    Contoh: 10 orang x rm100 = RM1000.00

3.    Perkhidmatan Selepas Jualan.
Warisanemas menyediakan perkidmatan selepas jualan dengan kos yang minimum seperti:
a.    Mencuci emas (percuma)
b.    Mencelup emas (kos minima)
c.    Menilai harga emas terpakai (percuma)
d. Teknik membuat keuntungan dengan emas menggunakan arrahnu (percuma)

4.    Modal Tunai untuk Membeli Emas Terpakai. 
Ahli Warisanemas digalakkan membeli emas terpakai mengikut harga yang disyorkan oleh Warisanemas. Modal untuk membeli emas terpakai diberi oleh pihak Warisanemas. Ahli hanya perlu memaklumkan kepada Warisanemas jumlah berat emas yang hendak dijual oleh pelanggan seterusnya pihak Ahli perlu membawa pelanggan dan emas terpakai ke Kedai/Pejabat Warisanemas.(Tertakluk kepada terma dan syarat semasa). Komisen membeli emas terpakai adalah RM3 setiap se-gram.

5.    Bantuan Kursus Untuk Ahli.
a. Kursus Mengenali Emas. Ahli akan diberi kursus ini dalam bentuk Video ataupun dari pihak Warisanemas secara bersemuka.(pratikal)
b.  Kursus Pengurusan Stok Emas. Pengurusan Stok Emas atau Penambahan Stok Emas untuk Ahli akan diberi atas permintaan Ahli.
c.   Kursus Pemasaran Emas akan diberikan dari masa ke semasa untuk Ahli-Ahli yang cenderung kepada membuat Perniagaan Emas.
d. Kursus Membeli emas Terpakai akan diberikan kepada Ahli mengikut permitaan Ahli. Kursus diberi secara bersemuka.(dari mentor atau pihak pengurusan Warisanemas)


    BAGAIMANA NAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI SAH WARISANEMAS


1.     Masuk web site rasmi warisanemas www.warisanemas.com

2.  Klik PROGRAM WARISANEMAS pada bahagian atas web dan klik pilih AHLI WARISANEMAS dan klik BORANG KEAHLIAN WGS

3.     Isi maklumat sebagaimana yang dikehendaki.

4.     Setelah maklumat siap diisi tekan butang Sumit.

5.     Bayaran perlu dimasukkan ke akaun WGS seperti berikut :

a.    Akaun Maybank : 564052114677 CQ Global Enterprise

c.     Masukkan Rm399

d.    Jika bayaran melalui M2U bahagian remark nyatakan : “bayaran ahli (Nama Penuh & No Kad Pengenalan)”

6.     Selepas bank in, sila emel bukti bayaran ke warisanemas.gold@gmail.com


BORANG PENDAFTARAN KEAHLIAN WARISANEMAS
       
DIPERKENALKAN OLEH:
No K/P Introducer:
 *

BUTIR PERIBADI

Nama Pemohon: *
No Kad Pengenalan: *
Tarikh Lahir: *
Alamat: *
Street Address *
Address Line 2
City *
State / Province / Region *
Postal / Zip Code *
Country *
No Telefon(HP): *
No Tel(Rumah): *
Email *
Status: *
Nama Suami/Isteri: *
No Tel Suami/Isteri: *
Nama Rujukan(Majikan/Saudara/Rakan) *
No Telefon Rujukan: *

BUTIR PEKERJAAN

Nama Syarikat/Perniagaan :
Alamat Pejabat/Operasi :
Street Address
Address Line 2
City
State / Province / Region
Postal / Zip Code
Country
No.Tel (Pejabat) : *
Jawatan :
Bidang Perniagaan :
Alamat Website :

MAKLUMAT AKAUN BANK ANDA

Nama Bank
No Akaun Bank
Image Verification
captcha             Please enter the text from the image:
 [Refresh Image] [What's This?]               

SYARAT DAN PERATURAN KEAHLIAN SAHABAT WARISANEMAS

Nota: bahawa di dalam dokumen ini, kita akan menggunakan nama Warisanemas untuk menggambarkan Warisanemas Gold Silver. Penerimaan keahlian terdiri daripada satu perjanjian untuk mematuhi syarat dan peraturan berikut. Syarat-syarat ini dan peraturan-peraturan mungkin akan dipinda oleh Warisanemas tanpa notis bertulis terlebih dahulu kepada atau persetujuan ahli itu, tetapi dalam hal yang sedemikian, perubahan yang dibuat akan memohon kepada pembaharuan keahlian Warisanemas anda.

 Keahlian boleh didapati dengan kelayakan individu berumur 18 tahun atau lebih;

  1. Keahlian adalah tidak boleh dipindah milik. Keahlian Warisanemas hanya boleh digunakan oleh individu yang telah diluluskan permohonannya; 
  2. Warisanemas berhak untuk menolak keahlian kepada mana-mana pemohon;
  3. Kegagalan untuk mematuhi syarat-syarat ini dan peraturan-peraturan atau penyalahgunaan keistimewaan keahlian anda boleh mengakibatkan keahlian anda ditamatkan atau keistimewaan tertentu akan disekat;
  4. Yuran Keahlian Sahabat Warisanemas adalah RM399 untuk Seumur Hidup dan berubah dari masa ke semasa;
  5. Keahlian Seumur Hidup Hanya diberikan kepada individu yang memohon dan tidak boleh dipindah milik dan jika berlaku kematian keatas individu tersebut secara automatik keahlian tersebut gugur.
  6. Keahlian ini adalah sah digunakan bagi produk yang dikeluarkan oleh keluaran Warisanemas Gold Silver dan tidak boleh diguna pakai ke atas produk-produk daripada Sekutu Warisanemas;
  7. Tiada diskaun akan diberi kepada mana-mana individu atau kumpulan melainkan jika individu  itu mempunyai keahlian yang sah.
  8. Semua ahli yang telah diterima bersetuju bahawa Syarikat WARISANEMAS GOLD SILVER hanya menjalankan perniagaan jual beli emas SAHAJA dan tidak menjalankan sebarang skim pelaburan emas, Skim Piramid, Multi Level Marketing (MLM) dan sebarang bentuk aktiviti perniagaan yang menyalahi akta syarikat 1965, AMLAA, BAFIA.
  9. Pihak syarikat tidak akan bertangungjawab di atas sebarang tuntutan daripada mana-mana pihak sekiranya ahli Warisanemas menyalahgunakan nama WARISANEMAS GOLD SILVER untuk membuat program atau skim pelaburan emas atau sebarang aktiviti yang menyalahi akta Syarikat 1965, AMLAA, BAFIA dan undang-undang Malaysia. WARISANEMAS GOLD SILVER juga tidak akan bertanggungjawab di atas sebarang tuntutan yang dibuat melalui resit yang dikeluarkan oleh ahli.
Powered byEMF Forms Online
Report Abuse

0 comments: